A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Іршавської міської ради

Новини

Іршавський ліцей 1

Урок-зустріч з історії України із учнями 11-Б-В класів (учитель історії Лізанець А.М.) на тему «Радянізація західноукраїнських земель. Ліквідація греко - католицької церкви» зі священником Іршавського греко-католицького храму о. Василем Петечуком.

10:42 28.09.2022

Колоднянська гімназія

Проінформованість учасників освітнього процесу про можливість отримання психологічних послуг у закладі освіти. Широкомасштабна війна в Україні кидає багато викликів усім українцям незалежно від того, де вони проживають і до якої сфери життя належить їхня діяльність. Багато людей, і дітей і дорослих, переживають виснаження, спустошення, втому, відчувають тривогу й паніку. Тому педагоги Колоднянської гімназії працюють задля підтримки ментального здоров’я наших здобувачів освіти, їх батьків . Ми з готовністю розповідаємо як опанувати себе в критичних умовах, як допомогти собі та близьким, як підтримувати власне здоров’я в критичних умовах, як поповнювати власні ресурси життєстійкості, надихатися успіхами та надихати інших. Розбираємо проблеми навчальної діяльності, причини та шляхи подолання неуспішності, допомагаємо у налагоджені міжособистісного спілкування, сприяємо встановленню довірливо поважних відносин, з’ясовуємо особливості емоційного стану та навчаємо навичкам саморегуляції, допомагаємо сформувати позитивну життєву перспективу.

16:51 27.09.2022

Колоднянська гімназія

Забезпечення спільної взаємодії: класного керівника та вихователя інклюзивного навчання разом із заступником директора з навчально-виховної роботи. Важливий арт-терапевтичний метод у роботі із дітьми з особливими освітніми потребами є казкотерапія. Даний метод екологічно допомагає встановлювати причинно-наслідкові зв’язки щодо вчинків інших. Казка ненав’язливо допомагає на підсвідомому рівні надати рекомендації щодо правил поводження чи реагування у школі, колективі. Дітям особливо важливо, щоби стимулювались усі сенсорні системи, тобто у казці обов’язково має прозвучати: «герой почув, побачив, відчув…» Малюнкові методики допомагають відстежувати динаміку змін емоційного стану дитини та її налаштування сприймати нове. А саме спонтанне малювання допомагає визначити домінуючі інтереси у сфері розвитку дитини, оскільки такий малюнок є мінімально структурованим та виражає зацікавленість «тут і зараз». При здійсненні психологічного супроводу в умовах інклюзивної освіти характерно використовувати допоміжний матеріал у вигляді наочності. Це можуть бути як «рибки» для розв’язування прикладів, картки, розділені на частини для вивчення нових слів, кольорові геометричні фігурки. Гра «Ляльковий театр» допомагає дитині реалізувати вже набутий досвід із життя дорослих та «приміряти» його на себе. Така гра може вигідно адаптуватись й перетворюватись і на «школу звірів» (зі своїми правилами та майже реальними героями), і на «лікарню» (місце, де дитина може реалізувати вже набутись досвід із життя дорослих та «приміряти» його на себе). Даний вид діяльності сприяє розвитку емоційно-вольової сфери, стимулює розвиток фантазії та образного мислення. Для дітей з особливими освітніми потребами – сприяє розвитку зв’язного мовлення та збагачує емоційний арсенал реагування, забезпечує перехід від предметно-практичних дій до наглядно-логічних.

16:50 27.09.2022

Іршавський ліцей

Відбулася інавгурація Президента ліцею та представлення Верховної ради ліцею. Претендентами на посаду були:

15:50 27.09.2022

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень