A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Іршавської міської ради

Підготовка дітей до школи "Що повинні знати батьки майбутніх першокласників"

Дата: 07.05.2020 23:24
Кількість переглядів: 1459

Презентація для батьківських зборів. Готуючи свою дитину до важливого етапу в її житті, батьки мають усвідомлювати, які зміни очікують учнів у школі, яких знань і навичок мають набути, щоб успішно тривало навчання та спілкування в колективі.

                   

Опис презентації окремими слайдами:

                   

СЛАЙД № 1

Батьківські збори Підготувала Котенко Н.В. вчителька початкових класів

Батьківські збори Підготувала Котенко Н.В. вчителька початкових класів

СЛАЙД № 2

Що таке НУШ? Новий підхід до навчання дітей Розвиток компетентностей: Уміння логічно мислити; Накопичувати людські цінності; Розвивати власні погляди; Вирішувати проблеми та поставленні задачі. Соціалізація в суспільстві Навчання упродовж життя Підприємливість Емоційна рівновага *Що таке НУШ? Новий підхід до навчання дітей Розвиток компетентностей: Уміння логічно мислити; Накопичувати людські цінності; Розвивати власні погля...

СЛАЙД № 3

Зв’язки у навчанні Школа Батьки Дитячий колектив

Зв’язки у навчанні Школа Батьки Дитячий колектив

СЛАЙД № 4

Гра «Знайомство» Заповнити аркуші: в центрі – ім’я дитини, на промінчиках – її характер, вподобання, здібності, бажання, тощо. Іринка балакуча щира Мріє про живу мавпочку Любить тварин весела Ніколи не ображається Боїться привидів З іншої сторони аркуша батьки записують свої надії та сподівання на перші роки навчання дитини в школі.

Гра «Знайомство» Заповнити аркуші: в центрі – ім’я дитини, на промінчиках – її характер, вподобання, здібності, бажання, тощо. Іринка балакуча щира...

СЛАЙД № 5

Домашня діагностика готовності дитини до школи

Домашня діагностика готовності дитини до школи

СЛАЙД № 6

Знання й уявлення: Чи може дитина розповісти про своє село, вулицю? Чи знає своє прізвище, ім’я, по батькові, членів своєї родини? Чи знає скільки їй років? Чи розрізняє кольори? Чи може назвати пори року і місяці, дні тижня? Чи розуміє поняття «зверху – знизу», «зліва – справа», «над – під», «поряд», «збоку», «більший – менший» і т.п.

Знання й уявлення: Чи може дитина розповісти про своє село, вулицю? Чи знає своє прізвище, ім’я, по батькові, членів своєї родини? Чи знає скільки ...

СЛАЙД № 7

Пізнавальні процеси: Чи може здійснювати найпростішу класифікацію: живе-неживе, птахи-звірі, дерева-кущі-трави, фрукти-овочі ? Чи може помітити відсутність одного предмета серед 7 - 10? Чи розрізняє на слух значення слів, що відрізняються одним звуком: рука - ріка? Чи може назвати наступне число? Чи згадує казку за ілюстрацією?

Пізнавальні процеси: Чи може здійснювати найпростішу класифікацію: живе-неживе, птахи-звірі, дерева-кущі-трави, фрукти-овочі ? Чи може помітити від...

СЛАЙД № 8

Пізнавальна активність Чи має бажання самостійно роздивлятися книги, ілюстрації в журналах? Чи слухає з бажанням, коли читають вголос? Чи запитує про значення незрозумілих слів? Чи ставить запитання ЧОМУ? Чи просить навчити чомусь? Чи з бажанням береться робити щось вперше в житті?

Пізнавальна активність Чи має бажання самостійно роздивлятися книги, ілюстрації в журналах? Чи слухає з бажанням, коли читають вголос? Чи запитує п...

СЛАЙД № 9

Мовленнєвий розвиток Чи чітко вимовляє слова? Чи правильно будує речення для вираження власної думки? Чи може переказати казку? Чи знає напам’ять вірші? Чи вдається дібрати потрібну інтонацію у розмові? Чи розмовляє з іграшками в процесі гри? Чи вільно спілкується з незнайомими?

Мовленнєвий розвиток Чи чітко вимовляє слова? Чи правильно будує речення для вираження власної думки? Чи може переказати казку? Чи знає напам’ять в...

СЛАЙД № 10

Підготовленність руки до письма Чи правильно тримає ручку, олівець? Чи вправно зафарбовує олівцем зображення? Чи вміє малювати картинки? Чи вміє користуватись фарбами, пластиліном? Чи може вирізати ножицями з паперу прості фігури по лінії? Чи швидко може зібрати дрібні предмети (ґудзики, квасолини …)?

Підготовленність руки до письма Чи правильно тримає ручку, олівець? Чи вправно зафарбовує олівцем зображення? Чи вміє малювати картинки? Чи вміє ко...

СЛАЙД № 11

Емоційно-вольовий розвиток Чи виглядає веселою та задоволеною більшість часу? Чи швидко проходить страх, тривога? Чи швидко засинає? Чи спокійно спить? Як просинається? Чи може посидіти спокійно 15 хв? Як піддається на умовляння? Чи вдається стримувати роздратування? Чи поводиться пристойно за межами дому?

Емоційно-вольовий розвиток Чи виглядає веселою та задоволеною більшість часу? Чи швидко проходить страх, тривога? Чи швидко засинає? Чи спокійно сп...

СЛАЙД № 12

Гігієнічні навички та самообслуговування Чи вмивається зранку без примусу? Чи може самостійно приготувати необхідні речі для заняття, а потім прибрати робоче місце? Чи може самостійно одягнутись, зав’язати шнурки? Чи може самостійно відвідати туалет? Чи миє руки без нагадування? Чи зразу з береться виконувати прохання дорослих?

Гігієнічні навички та самообслуговування Чи вмивається зранку без примусу? Чи може самостійно приготувати необхідні речі для заняття, а потім прибр...

СЛАЙД № 13

Пам’ятка для батьків Організуйте робоче місце дитини. Допомагайте у будь яких справах. Заохочуйте найменші успіхи дитини. Будьте терплячими. Щодня читайте дитині. Постійно розвивайте уяву, мислення. Давайте відповіді на кожне запитання. Розмовляйте спокійним тоном. Давайте дитині посильну роботу. Поважайте дитину як рівноправного члена родини.

Пам’ятка для батьків Організуйте робоче місце дитини. Допомагайте у будь яких справах. Заохочуйте найменші успіхи дитини. Будьте терплячими. Щодня ...

СЛАЙД № 14

Пам’ятайте!

Пам’ятайте!

За матеріалами сайту Вcеосвіта

 

07-05-2020


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень