A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Іршавської міської ради

Іршавський центр професійного розвитку педагогічних працівників

Дата: 25.10.2024 12:09
Кількість переглядів: 27

16 жовтня відверто про НУШ говорили вчительки української мови та літератури:

Віта Світлик – «НУШ – не наш»;

Людмила Онисько – «Наш – не НУШ»;

Ольга Барна – «НУШ – наш».

Хто може яскравіше та влучніше розповісти про нових українських школярів ніж філологи? А якщо філологи звертаються до своїх колег мовознавців? Звісно, народжується новий літературний твір. У нашому випадку – це казка Андерсена «Гидке каченя», презентована на новий нушівський лад Вітою Світлик, учителькою Ільницького ЗЗСО І-ІІІ ступенів. Спікерка розробила цілу концепцію, як з гидкого каченяти, роль якого виконувала наша новітня освітня реформа (НУШ), виростити прекрасного білого лебедя (нового українського школяра). Аналіз проблеми з точки зору «НУШ – не наш» розкрив основні причини несприйняття реформи як освітянами, так і учнями та їх батьками, проблеми впровадження (карантин, війна) та недостатньо глибокі пізнання про суть реформи, в тому числі вчителів.

Чому наш школяр не новий, досліджувала Людмила Онисько, вчителька Іршавського ліцею №1. Порівняння традиційних методик із сучасними, розбір концепцій та парадигм НУШ, перейменування навчальних термінів англомовними і т. д. лише підтвердили стару відому істину, що нове – це, насправді, добре забуте старе. А ще мова пішла про освітній науково-педагогічний проєкт «Інтелект України», який успішно реалізовується в одному з трьох класів на кожній паралелі в закладі. Результат – висновок про необхідність прийняття змін, які не такі вже й нові та недосяжні.

Підсумки підбила Ольга Барна, вчителька Іршавського ліцею, із завданням довести присутнім, що «НУШ – наш». Як справжній філолог, спікерка не скупилася ні на факти, ні на позитивні моменти, що стосуються впровадження освітніх змін та формування позитивного ставлення до реформи. Крапкою в дослідженні стало порівняння рівня життя та процесу навчання в європейських країнах. Отже, якщо ми прагнемо жити як цивілізовані народи, то й навчатися мусимо відповідно.

Спасибі всім, хто готував проєкт. Вдячні тим, хто знайшов час відвідати захід. Раді за тих, хто зрозумів ідею дослідження. Чекаємо на конструктивні зауваження від тих, кому було нудно. Щиро ваш, Іршавський ЦПРПП

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

Фото без опису

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень