A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Іршавської міської ради

Іршавський центр професійного розвитку педагогічних працівників

Дата: 01.04.2024 10:43
Кількість переглядів: 7

Чим запам'ятаються здобувачі освіти Лозянської гімназії, які презентували власноруч досліджену омріяну професію "Архітектор"? Стисло й вичерпно, як каже НУШ - радістю пізнання. Здавалося, що позитив, енергія та задоволення від проробленої роботи переважали над всіма почуттями.

Гостей зустріли готові футуристичні макети стародавніх замків, виготовлені учнями початкової ланки. За словами вчительки 4 класу Анжели Лукавської, проєктування, вирізування, склеювання та фарбування моделей відбувалося не лише в межах класу, а й в позаурочний час, на перервах та вдома. Спочатку, як годиться у справжніх архітекторів, була теорія, збір інформації, пояснення змісту професії від вчительки. А вже потім запанувала творчість. Готовий продукт - це не лише дивовижні авторські замки, а, насамперед, радість в дитячих оченятах, запалена спільною командною роботою.

Професію архітектора вважають однією з найромантичніштх. Учні середньої ланки знайшли інформацію про найвидатніших представників цтого ремесла та їхні витвори мистецтва. Танцюючі будинки у Празі, Пекінська опера, хмарочос у Лондоні , можна продовжувати й продовжувати. Вчителька мистецтва Любов Симканич разом зі своєю групою юних дослідників зібрала інформацію про пам'ятки архітектури нашого краю.

Увагу до переваг професії привернув Максим Король, випускник Лозянської гімназії, який хоче пов'язати своє майбутнє з архітектурою.

ХХІ століття, час високих технологій, час штучного інтелекту. Троє учнів 8-9 класів зайнялися порівняльним аналізом інформації, здобутої ними про архітектурну справу, історію виникнення, розвиток, шедеври цього мистецтва та отримані відомості за допомогою штучного інтелекту. Виявляється, ШІ штука корисна та може стати в нагоді при обробці великих об'ємів інформації, пошукової роботи та оформлення презентацій. Але вміння правильно поставити запитання, грамотно задати команду, чітко описати очікуваний результат має неабиякий вплив на правильну відповідь від комп'ютера. А ще можна залишитися без емоцій, бо машини не відчувають радість пізнання.

Ось так виглядає реалізація освітнього проєкту "Професія моєї мрії - архітектор", яка успішно презентована 29 березня дослідниками Лозянської гімназії. Усміхнені, натхненні, задоволені кінцевим результатом - такими й мають бути справжні архітектори. Успіху й натхнення, радості пізнання.

Дякуємо.

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень