A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, охорони здоров'я, культури, сім'ї, молоді та спорту Іршавської міської ради

Іршавський центр професійного розвитку педагогічних працівників

Дата: 26.02.2024 10:30
Кількість переглядів: 7

І ніяких «але». Школа вимагає змін. Не можуть стати успішними учні, чиї вчителі постійно незадоволені, щодня стомлені та песимісти на всі 100%. Це – чесно. Це питання не педагогіки, це питання неправильно розставлених пріоритетів. А вихід є. Навчатися в тих, хто цікавий, позитивний і відкритий до змін. Нам вдалося знайти професіоналів своєї справи серед молодих педагогів закладів освіти нашої громади. Вчительки біології та хімії намагалися зацікавити поважних гостей педагогічного флешмобу, що відбувся 22 лютого на базі Іршавського МЦПО.

Віра Галас-Бідзіля (Іршавський ліцей), молода й креативна, творча й позитивна, усміхнена й привітна, показала можливості для зацікавлення здобувачів освіти засвоєнню теми «Будова птахів». Як навчати через казку та майже казкові віртуальні додатки, як оцінити якісно й швидко тестові завдання, як організувати роботу в групах та встигнути переглянути 3-D модель курки, яка будова пір’я та що за програма допомагає створювати тематичні пазли? Біологи отримали вичерпну відповідь на всі ці запитання. А далі – кольорова ментальна карта «Різноманітність птахів» та домашнє завдання – створити ЛЕПБУК «Птахи». Напевне, вже всі здогадалися, що за основу майстрині напередодні обрали казку «Курочка Ряба».

Продовжила дивувати гостей учителька Іршавського ліцею №1 Мирослава Алмашій. Запропоновані практичні завдання для виконання гостями були перевірені за допомогою штучного інтелекту. Нові застосунки, нові програми, нові додатки – все стало в нагоді. Жага до перемоги спонукала учасників кожної з чотирьох команд виконувати інтерактивні вправи не лише якісно, а й швидко. Чат «на Урок» - про нього чули не всі. Спробуйте. Буде цікаво побесідувати з видатними постатями минулого та отримати відповіді на складні «біологічно-хімічні» завдання. Продовжуємо: запитання від кубика Блума, а відповідь від старанних учнів, клейка стрічка вимагає уважності, знання правильних відповідей в інтерактивному додатку дозволяє побачити картинку з головною героїнею казки. Цікаво, творчо, прогресивно – це про роботу вчительки №2.

Біологи отримали можливість перевести дихання, а до роботи стали хіміки. Учителька хімії та біології Лозянської гімназії – Вікторія Сердюк презентувала свої підходи в організації освітнього процесу. Створена за допомогою додатку CANVA, презентація казки налаштовувала на позитивний лад та приємний перегляд. Але, перед нами вчителька, нумо до роботи. Поділені на дві групи, учасники отримали різні завдання. Перші, теоретики, мали висунути гіпотези про те як там треба щось таке зробити з білком, щоб отримати інакше, але кольорове. Сподіваюсь, що справжні хіміки зрозуміли, що мова йшла про дослідження хімічного складу курячого яйця. На сцені справжня хімічна лабораторія з пробірками, спиртівкою, реактивами та …курячим яйцем. Хіміки-практики почали експериментувати. Старалися, намагалися, хімічили… і в когось вдалося. Можливо, колір осаду й не був зовсім фіолетовим, проте, позитивний настрій отримали всі.

Ось такою я побачила сьогоднішню майстерку. Цікавою, позитивною, творчою, насиченою, оновленою, сучасною. Ці вчительки стали агентками змін. І ніяких «але».

Дякуємо дівчатам, що плідно попрацювали. Дякуємо гостям, що охоче завітали.

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень