Якою буде реформа дошкілля в Україні — стартували публічні консультації МОН з батьками, освітянами та управлінцями, приєднатись можуть усі охочі
До 5 грудня МОН проведе низку публічних обговорень у 6 регіонах країни, де спільно з батьками, освітянами та управлінцями визначатиме, якою буде реформа дошкільної освіти в Україні. Під час зустрічей усі учасники зможуть розповісти про найактуальніші проблеми та запропонувати шляхи їх вирішення. Перша публічна консультація відбулась у Києві 18 листопада 2019 року, за участі заступниці Міністра освіти і науки Любомири Мандзій.
“Під час консультацій ми хочемо почути від управлінців, батьків та вихователів, якою вони бачать сучасну дошкільну освіту, як нам урізноманітнити форми цієї освіти, які документи потрібно напрацювати, а які – змінити. Крім того, ми маємо намір вивести нову формулу фінансування дошкільної освіти. Ще одне важливе завдання – до кінця 2020 року надати доступ українським дошкільнятам до сотні нових садочків. Зараз області подають перелік пріоритетних для них закладів, а ми, зі свого боку, робимо аналіз отриманої інформації”, – зазначила Любомира Мандзій.
Далі учасники обговорили наявний стан справ у дошкіллі, а також мали можливість докладніше дізнатися про плани Міністерства. Серед них – втілення принципу “гроші ходять за дитиною” у дошкільні заклади, критерії, за якими оцінюватиметься освітня інфраструктура на місцях, підготовка фахівців-дошкільників тощо.
Загальний графік проведення консультацій такий:
- 20 листопада – м. Харків (участь Харківської, Донецької та Луганської областей);
- 21 листопада – м. Дніпро (участь Дніпропетровської, Полтавської та Кіровоградської областей);
- 27 листопада – м. Одеса (участь Одеської, Херсонської та Миколаївської областей);
- 4 грудня – м. Львів (участь Львівської, Закарпатської та Івано-Франківської областей);
- 5 грудня – м. Тернопіль (участь Тернопільської, Вінницької та Хмельницької областей).
Зареєструватися для участі у публічній консультації можна тут.
Заходи організовує Міністерство освіти і науки України за сприяння Національного демократичного інституту, Інституту “Республіка” та за підтримки Уряду Сполученого Королівства Великої Британії та Фонду розвитку ефективного врядування.
За матеріалами Міністерства освіти і науки України