Як покращити якість підготовки до ЗНО? Поради практиків
Зовнішнє незалежне оцінювання - процедура, що дає можливість перевірити знання випускників з базових дисциплін. Це можливість вступу до обраного вищого навчального закладу, змога опанувати омріяну професію, шанс отримати щасливий квиток у майбутнє. Ні для кого не є секретом, що результати ЗНО випускників закладів загальної середньої освіти нашої громади охоплюють лінійну шкалу від 1 до 199 балів. Причому, 199 балів можна зустріти не дуже часто.
З метою виявлення причин низької результативності ЗНО та покращення якості надання освітніх послуг, Іршавський центр професійного розвитку педагогічних працівників організував роботу експертних груп вчителів нашої громади з історії, української мови та літератури, англійської мови та математики. Педагоги, які мають великий досвід роботи, а, головне, високі результати ЗНО своїх учнів, підготували для педагогічної спільноти практичні тренінги, методичні рекомендації, обмін досвідом.
Сьогодні, 8 лютого, на базі Іршавського центру позашкільної освіти відбулася зустріч вчителів історії. Досвідом роботи зі своїми колегами ділилися кращі фахівці у своїй галузі.
Наталія Коровська, вчитель історії Ільницького спортивно-гуманітарного ліцею, поділилася методом легкого запам'ятовування учнями портретів видатних діячів. На практиці продемонструвала основні прийоми, які застосовує у своїй роботі.
Наталія Галінська, вчитель історії Брідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, поділилася з колегами досвідом роботи з хронологією, яка є невід'ємною частиною сертифікаційної роботи з історії України. Звернула увагу колег на необхідність встановлення правил для учнів, продемонструвала важливість ігрових підходів у роботі з учнями молодших класів, показала лайфхаки створення хронологічних таблиць.
Віра Лисичко, вчитель історії Іршавського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2, розповіла колегам про прийоми та практики, що використовує у своїй щоденній практичній діяльності. Звернула особлигу увагу на розвиток критичного мислення при підготовці учнів до складання ЗНО з історії України.
Алла Лізанець, вчитель історії Іршавського ліцею №1, презентувала власний досвід роботи з тестовими завданнями на уроках історії. Продемонструвала три види тестувальних робіт: поточну, узагальнюючу та підсумкову. Запропонувала присутнім пройти демонстраційний тест на платформі "Всеосвіта".
При обговоренні виступів експертів майже всі присутні відмітили важливість та необхідність подібних зустрічей. Звернули увагу на затребуваність обміном досвіду на рівні громади.